tisdag 11 september 2012

Hastings

Hade golf Tävling i Hastings idag. Vi vann rätt så enkelt så det var ju kul :)

Har under veckan även fått några brev osv. av vänner och familj, tack så mycket! Jag ska försöka få tid att svara på dem, det är svårt när man har saker pågående hela tiden. Till exempel idag har jag inte hunnit plugga till mitt ekonomi test som är imorgon, screw that...
Jag är satans trött hela tiden och glömde berätta att jag går på antibiotika också, har någon slags Halsfluss liknande, började med medicinen i fredags och det är redan bättre. Har även allergier förmodligen av klimatet så fick medicin för det också, ska ta 6 tabletter om dagen, kommer aldrig ihåg dem dock..

Ja det var väl lite av allt som pågår här. Imorgon får vi nya golf kläder, taggad för det. Men inte taggat för skolan, har två test, kan inte någonting! Yippie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar