måndag 10 september 2012

Då var det måndag igen

Sitter i skolan. Trött som satan och helt ensam, inte så konstigt i och med att lektionen börjar om 10 min!

Idag är jag inte sugen på någonting, förutom, ja, min säng!

Helgen har varit rätt så seg. Har varit i Omaha och flyttat från den gamla condon till den nya. Tittat på Carsons football game och försökt hitta en homecoming dress men amerikanarna har ju inte den finaste stilen så ja, va ska jag säga om den saken? Ingen lycka helt enkelt.
Var på ett möte med EF igår, träffade massa andra utbytesstudenter men det var inte så tagg ändå, hade Diana med mig så vi hade kul tillsammans iaf!

Som sagt, skolan nu. I eftermiddag sr jag golf tävling i Hastings som är 30 min bort, kommer nog hem sent, vilket betyder lite sömn, igen...

För alla er som saknar mig, nedan har ni mig.

Puss och kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar