onsdag 12 september 2012

9/11

Idag är det 11 sept. Alla vet ju redan vad det innebär, och jag kommer ihåg vad jag gjorde denna dagen förra året. Vi hade kalas hemma hos oss, för mamma fyller år 12 sept. Kommer ihåg att jag och David tittade på TV och då var det massor om 9/11. Det är hemskt, men det är så längesedan nu så det är svårt att inse att det verkligen hände.

I skolan tittade vi på dokumentärer om händelsen, vår dåvarande president var Gorge W. Bush och han flög till en undercover plats i Omaha, Nebraska (2 timmar ifrån var jag bor). Lärde mig något nytt idag alltså! Som pappa säger, du ska lära dig någonting nytt varje dag! (så nu gjorde jag väl dig stolt pappa).

Har haft en piss dålig dag idag i vart fall. Allt har bara varit hopplöst. Hade 2 test, government och economics. Jag antar att jag inte klarade något av dem för jag är så otroligt långsam på proven och måste jämt skynda mig så det blir inte rätt. Har haft hemlängtan och bara varit allmänt nere. Anna spelade softball tävling så satt och tittade på 9/11 under lunchen.

Hade golf och trodde vi skulle få kläderna idag men självklart så hade Mrs. Jefferies sagt fel dag...
Gick 4 hål från 125 feet, (säger mig ingenting). Det gör iaf att det blir par 3 hål och jag gjorde ett par och resten 1 över. Chippade och puttade lite också sedan kom Diana och hämtade mig.

Har ätit lite pasta och alldels nyss blev jag klar med min mag träning för idag. Det var jobbigt. Men jag har fått mer muskler sedan jag kom hit, genom Weights i skolan och sedan tränar jag varje dag också ja.
Äter sjävklart onyttigare men det gör inte så mycket i och med att jag tränar så mycket.

Nu ska jag duscha och sedan ska jag lägga mig ner för första gången på hur länge som helst. Det kommer säkert något emellan idag igen så att jag inte kommer i säng så tidigt som jag trott.

Idag var jag klädd som jag brukar vara i sverige. Mina primeboots, baggy chinos och en tröja. Fick så mycket blickar, haha alla kollade på mina kläder som jag vore ett ufo (bara för jag inte går med mjukis kläder i skolan, än).
Nick stirrade på mig och jag var jättenere så jag skrek ut: Vad är felet? (på svenska alltså) haha han blev i chock. Sedan förstod han och bara skrattade åt mig.

Här har ni massa bilder från allt möjligt.

Josie, Jag, Abby, Sydney (footballs matchen)

Mina kläder idag




Nick och jag på footballs matchen







1 kommentar: