torsdag 13 september 2012

give your heart a break


Mamma först och främst massor med grattis pussar och kramar till dig. Älskar dig du är världens bästa mamma!

En onsdag som alla andra.

Jag har gått i skolan, behövde inte göra marketing testet :D men dock gick det inte så bra på ekonomin.. Den är svår som satan!

Jag hade lunch med Anna och hämtade ut det stora Senior Photot, kan visa i ett annat inlägg. 
Har haft konstant huvudvärk hela dagen vilket har varit väldigt jobbigt och förstår inte vad det beror på men något är ju fel, helt klart...
Hade weights vilket var rätt så jobbigt, gjorde uperbody vilket jag gjorde själv hemma igår så det var inte så bra, för det är inte bra att träna samma kroppsdelar varje dag men imorgon är det lowerbody så det ska bli skönt!

Efter skolan åkte vi till körskolan och jag tog mitt test, och gissa vad? Jag klarade det! Så nu får jag köra!!! Exciting as hell.

Fick även golf kläderna idag vilket var väldigt kul, två t-shirts och en hoodie, sitter med den nu på mig faktiskt!'

Sedan bytte jag min AP american history till en enklare så det är skönt, behöver inte oroa mig över historian nu heller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar