måndag 20 augusti 2012

so much to do, so little time.

Imorse när jag vaknade så gjorde jag yoga med Diana i 1h 30min, det var jobbigt kan jag säga er!! Första 50 minuterna var jag helt död, mina ben skakade och jag var helt slut, sedan blev det mer stretching och lite lättare.

Pratade i skype med David en liten stund och åt sedan amerikanska pannkakor, första gången här!! Det var gott men jag är inte storm förtjust precis.

Kevin och Steven åkte till football för att fixa med några bord, vet inte riktigt vad de gjorde men under tiden så hjälpte diana mig med att klippa sönder t-shirtarna vi köpte igår, det blev jätterbra! har bara en kvar imorgon.

När Kevin kom hem så åkte vi till the big woods och gick runt där lite, såg ett rådjur, en mus och en sköldpadda. Vi var väl där i typ 2 timmar, åkte runt i bilen och spelade bra musik och bara njöt. Sedan åkte vi hem, jag satte igång med botten till en jordgubbstårta, när den var i ungen så åkte vi till walmart och köpte grädde, jordgubbar och swedish fish (det är en slags godissort här). Träffade min golfcoach där inne :) Åkte hem och gjorde klart tårtan och när jag var klar insåg jag att klockan var halv 6 och jag hade bråttom med att fixa iordning mig för gabbys party. Skyndade mig och sedan körde Kevin mig till Gabby och hela golf teamet var där. Vi åt, pratade, lekte lekar, hoppade studsmatta och bara hängde. Det var trevligt, ibland kände jag mig lite utanför men det var ingen fara. De fick smaka på tårtan som jag gjorde och alla älskade den :) (sa de iaf). Gav dem djungelvrål också, haha dem spottade ut det, fast det roligt ändå!

Kevin hämtade mig vid halv 9 typ och så åkte vi hem, pratade lite, gjorde lite läxor och nu ska jag sova. Klockan är redan 20 över 10 och snart ska jag upp igen. Har valt ut kläder så måste bara hinna göra lite frukost innan också, får försöka hinna med en bagel och en kopp kaffe.

Diana ska hämta mig imorgon när jag har lunch så ska vi äta tillsammans någonstans, för jag känner ingen som har lunch när jag har lunch så det är lättare att jag äter med henne istället för att jag ska behöva sitta själv, haha!

Hoppas ni sover gott där hemma, klockan är redan halv 6 och snart går ni väl upp för er första skoldag! (LYCKA TILL)
Såhär måste jag gå klädd varje dag typ, haha det är för varmt annars. (Nej mormor jag har inte på mig så här lite kläder i skolan, oroa dig inte!)

Imorgon ska bli ännu varmare, puhhh!! Jag klagar inte :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar