tisdag 21 augusti 2012

snabbt inlägg om dagen.

Händelserik dag!

Gick i skolan som vanligt fram till lunch, då hämtade Diana och Phil mig på skolan så åkte vi till Big Apple - Bagels för att äta lunch. Sedan blev jag körd tillbaka till skolan och hade mina två sista lektioner.

Diana hämtade upp mig och vi åkte till T&J Maxx. Hon köpte ett fint armband men jag hittade dock ingenting speciellt jag ville ha. Vi åkte vidare till Carsons skola och hämtade upp honom. Sedan blev det ett besök till Famous Footwear. Där köpte jag mig ett par svarta converse, inte sådan svart som jag har hemma utan låga hel svarta, kommer vara jätteanvändbara, dessutom kostade det bara 300 svenska kronor.

Klockan 3:45 hade jag min första tennis lektion med killarnas team. Tränade i nästan 3 timmar i närmare 40 graders värme. Herregud vad jag svettades!

Efter det så gick jag till skolans footballs plan och där var det en slags invigning av skolans höstsporter det var cheerleading osv osv. Det var kul att se och vara en del av det!

Nu har jag äntligen lagt mig i min sköna säng och ska sova om några minuter, upp som vanligt imorgon...

Puss till alla er där hemma. Tänker på er, (så mycket som jag hinner med i alla fall).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar