söndag 10 juni 2012

Att jag inte dör...?

Idag har jag jobbat, IGEN. Först åt jag frukost oså hos David sedan åkte jag hem och gjorde mig iordning för jobbet. Jobbade bara 4 timmar idag. Jätteskönt men ändå segt liksom... Ingen rast på tom mage :( usch.. På fredag har jag nästa jobbtid inlagt len kommer säkert att tillkomma några tiden under veckan. Imorgon har jag lite klassdag i typ två timmar hemma hos min klassföreståndare och på tisdag blir det sommarlov. Känns underbart!!!
Sommaren är dock inte här med tanke på vädret. Hoppas det blir bättre till tisdag för då har jag klassfest och avskedsmiddag hemma hos mig. Tagga :)

Nu ska jag se på något bra program sedan sova!

Bilden är på lille tjejen som vi hämtade i lördags!
Xx

1 kommentar:

  1. Hej! Annie heter jag och ska också åka som utbytesstudent i höst. Jag har länkat dig på min blogg, vore kul om du ville göra detsamma :) http://usannie.blogg.se

    SvaraRadera