måndag 11 juni 2012

imorgon är det frihet

Imorgon får jag sommarlov. Känns både underbart och jättehemskt... Jag kommer inte träffa min klass på ett år, jag kommer aldrig mer att gå med dem. Känns jobbigt faktiskt för jag är nöjd med min klass och därför är det tråkigt att behöva lämna alla efter bara ett år. Självklart så lider jag inte av sommarlov men självklart är det ändå tråkigt på något sätt. Ja ja sommaren ska bli den bästa så får se till att säga hej då till de flesta på ett bättre sätt då. 

Just nu ligger jag i sängen och ska snart sätta på mig lite kläder och åka till ''klassdagen''. Vädret är tråkigt och regnigt så det blir väl inga sommar kläder precis... Sätter nog bara på mig ett par jeans och en tröja. 

Skriver mer och bilder kommer på what to wear 2day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar