lördag 9 juni 2012

Kommentar!!

Jag fick en kommentar av en tjej som heter Elsa (stod det på kommentaren iaf) och hon ska också åka till Nebraska fast till Lincoln men det är inte långt bort och min värdsyster går på collage där så kommer definitivt åka dit så tycker verkligen det skulle vara kul att ses då! I kommentaren så frågade hon hur jag visste när jag skulle åka och ärligt så är jag inte hundra procent men min värdmamma Diana vill att jag ska åka den 6 augusti för att golfen börjar då och skolan börjar den 15 augusti och det är bra att vara där innan. Hon skulle ringa EF och förmodligen blir det också datumet jag åker, men som sagt bestämt datum kommer i juli antagligen. Har några frågor till dig då Elsa, hehe. Hur gammal är du? Varifrån kommer du? Skulle vara jättekul om man typ kunds åka samtidigt men sånt vet man ju aldrig. KRAM till dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar