tisdag 29 maj 2012

idag är en sådan dag då jag bara känner att jag vill åka. jag vill bara packa ner mitt liv i en väska och ta med den till USA. det är svårt att få ner hela mitt liv i väskan men jag ska försöka, det lovar jag. jag tror att jag vill lämna Sverige egentligen, bara att ibland så tänker jag på hur jag ska klara mig helt själv, men sedan tänker jag att, vafan jag kommer ha så jävla kul. sen tänker jag, men tänk om jag längtar hem, sen tänker jag, fatta vad coolt med high school. och så går de tankarna runt och runt i mitt huvud hela dagarna. därför är det ganska svårt att koncentrera sig i skolan ibland, svårt att veta var jag ska ha huvudet. i USA eller i Sverige? samma sak kommer jag nog känna där, fast typ 10 gånger värre, för att då är jag ju liksom verkligen där, då är det ingen dröm längre. så sjukt.

även fast säkert många av er inte ens orkade läsa hälften så är det skönt att ha skrivit av sig lite. men ni andra hälften som har läst. tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar