söndag 2 september 2012

Sorry

Ledsen för den dåliga uppdateringen. Har inte haft humöret att blogga eller göra något speciellt. Jag har varit på the fray. Det var awsome! Hade en jättebra kväll med Abby och Sydney. Vi var på konserten, åkte till Sonic och köpte oceanwater, mums! Vi sov hos sydney och Imorse gjorde Hennes mamma amerikansk frukost, våfflor och allt möjligt gott och onyttigt. Fick skjuts av Sydney hem, la mig i sängen och såg på finding Nemo. Åkte sedan till Walmart med Diana och köpte lite saker. Fick ett brev av mamma också! Tack <3
Courtney och Luke kom hem nyss och de ser på film i bion och jag ligger i min säng och ser på Spiderman. Hade nyss sett filmen de ser på!
Det är fortfarande väldigt mycket hemlängtan trots att jag så gott som slutat ha kontakt med Sverige mer än en gång i veckan typ. Jag vet inte vad det beror på och jag vill verkligen inte känna såhär men vet ite vad jag ska göra för att få bort det... Har snart varit här en månad och känt såhär nästan hela tiden... Hjälp :(
Jag älskar det här och nästan allt vi gör är jättekul och det är det som gör allt så jobbigt. Hela tiden har jag en jobbig känsla i magen.
Hoppas detta går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar