fredag 14 september 2012

nämen

vad har hänt på senaste? inte så jättemycket faktiskt, inte ovanligt eller jo lite småsaker, nu vid eftertanke.

Igår gick vi 9 hål på golfen. Starten var inte jättebra men sedan gick det undan, på sjätte hålet gjorde jag min första birdie på ett par tre hål och första slaget träffade bollen till och med flaggan på green, sedan var det bara att putta i bollen och köra vidare. Från och med det så gjorde jag otroligt bra ifrån mig och på sista hålet slog jag min nästa birdie på ett längre hål så det var tre slag men ändå, TVÅ BIRIDE. Sammanlagt var jag klar med 40 slag på nio hål. När jag första gången gick den rundan på Riverside (golfbanan) slog jag 61 slag och nu har jag sjunkit till 40, det tycker jag är väldigt bra jobbat på en månad. Är väldigt stolt över mig själv!

På tisdag så har vi nästa meet och jag får spela Varsity (det bästa spelarnas lag), tycker golfen är bland det roligaste här, och att jag verkligen ser förändringen är roligast och jag trodde aldrig jag skulle få spela med Varsity men redan på tisdag får jag vara med. Sedan nästa tisdag alltså om lite mer än en vecka ska vi åka till Colombus och spela också och då får jag hela dagen off från skolan så det är skönt!!

Igår körde JAG och hämtade Carson också från hans football practice och jag var så stolt när jag körde! Det var lite problimatiskt att ta sig in i garaget på tillbaka vägen men jag är så duktig så efter bara 2 försök så var jag inne! Duktigt duktigt.

Om 1 timme och 15 min kommer Railey och hämtar mig så ska vi åka till kvällens football game och ikväll är det Harley (motorcykel) tema så jag ska ha en jeans kjol, en döskalle tröja, min skinnjacka, och mina primeboots så det blir roligt nice tror jag!
Efter det får jag se vad vi hittar på. Tror alla ska hem till Jacob (den svenska utbytesstudenten) och hänga. Jag får se vad jag hittar på.

Ha det så bra vänner, familj och alla ni andra som läser!

Ps. Imorgon ska jag till Omaha och försöka hitta lite fina kläder o lite smått och gott så jag kanske inte skriver förrens söndag så ni får stå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar