söndag 26 augusti 2012

wide awake

lördag, fredag, allt.

Äntligen har jag lite tid för att blogga.
Igår var footballs matchen, det var sådan stämning och det var så mycket folk som var roligt att träffa, blev bjuden på en bon fire efter matchne så jag åkte dit med Chase och Josephine. Det var trevligt, kunde inte vara där så länge men pratade lite med Nick och Jacob och fick skjuts av Naya hem. Ingen var hemma när jag kom hem så jag gick bara och lade mig så fort som möjligt.

Idag vaknade jag vid 9 när Diana frågade om jag ville med till Perkins och äta frukost, självklart ville jag checka av Perkins av listan så jag klädde på mig och hoppade in i bilen (var nära på att skriva Caren, pga. av att min hjärna är helt upp och ner av språket). Sedan åkte Kevin och jag till the big woods igen, jag hittade en mus som jag tog hem men släppte ut honom nyss för Diana var rädd för sjukdomar osv. haha. Sedan kom Abby hit och vi åkte till State Fair, åkte lite karuseller och bara gick runt där. Vi åkte för att äta middag på Paneras (det är som ett sIälle med mackor), jag åt en jättegod macka med bacon, skinka, tomat och ost. Åkte vidare till Abby och bara hängde där ett tag, vi såg på Teen Mom och pratade. Hon skjutsade hem mig klockan halv 12 och när jag kom hem så släppte vi ut musen och nu är jag helt slut.

Imorgon måste jag plugga lite och mer vet jag inte!

Första bilden är på Abby.
Andre bilden är vad jag hittade i Dianas skåp som jag inte visste att hon hade :) Blev så glad!!
Sista bilden är från när jag och Kevin åkte från the big woods vi köpte massa glass från dairy queen. It was awsome!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar