fredag 17 augusti 2012

Happy!!!

Jag är riktigt glad nu. Allt känns så bra här nu liksom. Jag har börjat bonda mer och mer med tjejerna i mitt golf team. De är verkligen jättesnälla och igår frågade hela teamet om mitt nummer och instagram osv. det kändes verkligen jättekul. Det har gått lite upp och ner men det är verkligen jättebra nu. Men självklart kommer det snart tillfällen då jag kommer må sämre men just nu är jag på gott humör!!!

Dagarna flyter på och jag har snart varit här i två veckor, det är inte långt men det känns faktiskt som en väldigt lång tid. Skolan har dragit igång och i skolan har det faktiskt inte varit så jättebra hittills för jag har inte fått några vänner där riktigt än. Jag vet inte hur det blir med det men jag hoppas att det blir bättre. Jag ändrade iaf mitt schema idag så jag slutar senare och har lite mer att göra för när golfen tar slut blir det mycket häng och det kan leda till hemlängtan och det vill jag inte få. Det är bättre att ha fullt upp i så fall! Sedan var jag och Diana och hämtade upp min Senior Photos, vissa blev bra men andra ser jag lite konstigt ut på haha. Jag och Diana har verkligen en jättestark relation nu och det är skönt, jag berättar liksom allt för henne och hon förstår verkligen osv. Hon har sina åsikter och jag mina men det är bara skönt att höra vad hon tycker om saker och ting. Så vi har varit och handlat idag, hon köpte massa amerikanska saker som jag aldrig sett innan så jag har testat lite ikväll. Haha! Sedan hämtade vi Carson och fick skynda oss till golfen för jag hade min första tävling idag. Ni kommer inte tro detta, men jag gjorde så HIMLA bra ifrån mig, jag spelade bäst i min grupp och var tredje bäst i mitt team. Hade 47 slag på 9 hål. Jag slog min första Birdie (stavning) på ett par 3 hål vilket betyder att jag bara slog 2 slag och fick in bollen på det. Helt galet!!! ( NU BLIR DU STOLT PAPPA) Så min coach körde mig hem så var Kevin hemma så vi prata lite om skolan, golf, kompisar osv. Jag och Kevin har faktiskt också fått en väldigt bra relation, vi pratar väldigt mycket och umgås liksom. Det är jättebra tycker jag! Steven och jag har också en bra relation men den är inte riktigt samma som med Kevin för Steven är inte hemma lika mycket och är inte lika pratglad som Kevin. Carson och jag har väl alltid varit bra vänner eller vad man säger :)

Nu kom Diana hem och jag måste duscha! Ska upp lika tidigt imorgon som de andra dagarna.

Strawberry milk, en ny favorit!

Detta kan man ha i sitt kaffe så blir det lite vanilj smak

Ost sånna här bitar, gott gott :)

Mac n Cheese!!! American love

Chokladsås med peanutbutter, pappa du skulle älska detta!

Bästa godiset här. typ marshmellows fast hårdare och med choklad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar