onsdag 22 augusti 2012

Factory of fact.

Dagarna springer förbi mig här, jag hinner knappt njuta för jag har så mycket att tänka på. Är det inte att hitta till nästa klassrum så är det sport som är i vägen, haha! Jag gillar detta, jag gillar att hålla igång och få saker gjort. Det går fort och jag är glad för det med. Hade jag bara suttit hemma och inte gjort någonting hade jag förmodligen haft riktigt tråkigt.

Idag har varit fullspäckat som de andra dagarna. Jag var i skolan och sedan hämtade Diana mig. Vi åkte till mataffären och köpte mat till middagen. Sedan hämtade vi Carson och åkte direkt hem. Jag bytte snabbt om för att jag var redan sen till golfen. Vi spelade några hål, puttade och chippade. Gjorde dock inte så bra ifrån mig men det var kul!

Abby och Sydney frågade mig om jag ville gå på The Fray konsert med dom nästa fredag och självklart sa jag ja!!! Det var jätteroligt att de frågade och det ska bli jättekul att gå! Sydney skjutsade hem mig och sedan gick jag ut och badade i sjön med Sugar. Hon älskar vattnet och det är så mysigt att ta med henne ner och simma lite.

Vi åt middag hela familjen utan Carson för han var på football träning så jag och Diana åkte och hämtade honom senare. Gjort lite allt möjligt nu på kvällen. Mest pratat med Diana och olika saker.

Nu ska jag sova, är super trött och självklart gäller samma tid som imorse imorgon bitti också.

Pussar

Jag imorse, min ny inköpta t-shirt (Red Hot Chili Peppers), Jeansen är från true religion (också nya)

Här har ni mig, en bild från idag.

Birdie (ska sätta honom i mitt rum för jag känner mig så ensam här nere, haha).

Dagens middag - Bakad potatis, Kycklig, Bröd, Majs, Ranch (älska ranch). 

1 kommentar: