fredag 20 juli 2012

sista veckorna.

vad ska jag göra den sista tiden i Sverige? jo, just nu njuter jag av att bara vara. Jag är på mitt sommarställe i Bohuslän och bara hänger. Kom tillbaka från Göteborg igår kväll, var även på Marstrand igår och åt middag efter jobbet. Idag har vädret varit helt underbart, har kört och handlat med mamma, åkt vattenskoter och ätit god mat. Hela min familj är här uppe nu, till och med min bror och det är verkligen jättemysigt. Kommer inte umgås med varandra på ett år och därför känns det mysigt att vi är här tillsammans nu innan jag åker. Imorgon kommer min mormor och moster hit, förmodligen ska vi åka ut med båten och bada å så, beror ju självklart på vädret men det ser ut att bli fint så vi hoppas på det! På söndag kommer David hit och är här tills på fredag då han ska tillbaka till Göteborg för att jobba igen. I veckan får vi antagligen besök av vänner osv. Nästa vecka kommer jag förmodligen åka till Göteborg någon dag för att förbereda inför resan. Sedan bär det ju av. SJUKT VAD TIDEN GÅR FORT.

Det känns sjukt verkligen, att jag snart lämnar Sverige. Det längsta jag har varit utan mamma och pappa tidigare är 3 veckor på konfirmations läger. Nu är det mer än 9 månader längre än det liksom, haha så sjukt bara.

Nu har jag uppdaterat er lite om hur läget ligger till innan jag åker, haha. Kommer förmodligen skriva lite i veckan också!

XX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar