fredag 13 juli 2012

färre än 30 dagar kvar och detta visste ni inte


10 saker jag tycker om:
Värme
Träna
Duscha
Se på svenska serier
Bada
Fota
Göra galna saker
Sminka mig
Äta god mat
Choklad
 
9 saker jag tycker mindre om:
Svamp
Grädde
Innebandy
Naturkunskap
Tomater
Tajta kläder
Stökigt
När det blåser
Oseriösa människor
 
8 platser jag vill besöka:
Hawaii
Galapagos
Indien
Brasilien
Mexico
Atén
New York, igen
Nya Zeeland

7 saker jag vill göra i framtiden:
Bo på manhattan
Skriva en bok
Skaffa barn
Resa jorden runt
Hoppa fallskärm 
Tågluffa
Vara med i en film

6 böcker jag tycker om: 

Alla tillsammans böckerna
Alla Baristas böckerna
Sommar i New York
Gossip Girl böckerna
Linas kvällsbok
Anne Franks dagbok

5 saker jag är rädd för: 

Döden
Att knäcka ett ägg och finna en kyckling
Ljud mitt i natten
Ormar
Bli skrämd
 
4 ord som beskriver mig:Pratglad
Blyg
Glad
Omtänksam
 
3 saker jag ser framemot:USA
Skaffa familj
Ta studenten

2 snygga kändiskillar:
Channing Tatum 
Bradley Cooper

1 bra låt:Make you feel my love - Adele

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar