lördag 28 juli 2012

27 juli. tvåtusentolv.

Ligger i Davids säng och väntar på att han ska komma hem från jobbet, dock slutar han inte förrän om 3 timmar och då har jag väl redan somnat... Har på OS invigningen i bakgrunden, väntar på Sveriges tur att gå in med flaggan, vill bara se det, sedan sätter jag på någon film eller något sådant!

Idag har vi åkt hem till kära Göteborg. Har varit i fotoaffären och skrivit ut bilder till min scrapbook som jag ska ha med mig till USA som ett minne hemifrån. Sedan har Davids familj haft en liten avskedsmiddag för mig. Fick några presenter också, de är så söta! Fick en tavla på mig och alla valparna som vi var och hälsade på innan de hade skaffat Olga. Jättefin. Sedan fick jag även två böcker och en liten gossedjurs hund (så jag inte ska glömma lilla Olga) hihi. Jättemysiga saker!

På bilderna ser ni mig. Dexter. Olga. Den tjocka tröjan är från acne och byxorna från bikbok, som ni ser så hade jag mina svarta converse till det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar