måndag 11 juni 2012

Wouldn´t it be nice if we were older?

Imorgon ska jag som sagt ha skolavslutning. känns sjukt. året har bara flugit iväg. känns som igår när jag satt där i aulan bredvid Ellen och väntade på att få bli tilldelad en klass. Jag kommer ihåg det som igår, verkligen. Året har sprungit ifrån mig och jag undrar om nästa år kommer gå lika fort. Vill jag det? Jag tror inte det, vill kunna uppleva saker och komma ihåg allt som hänt. Nu minns jag knappt någonting. Jag kommer ihåg vissa saker på vägen, men inte alla saker som hänt sen augusti 2011. Idag är det 56 dagar kvar, mamma tyckte det var sjukt när hon hörde det. Herregud sade hon, du åker ju faktiskt snart! och japp, I do. Snart drar jag med min väska. Jag ska verkligen försöka få ut det bästa av denna sommaren, det kan självklart bli svårt för man kan inte bara bestämma att allt ska bli bra liksom, men jag ska göra allt jag kan och verkligen försöka få ut så mycket som möjligt, av vänner, familj och pojkvän. Det kommer bli hårt men samtidigt tror jag det kommer bli en underbar och fantastisk sommar. Jag är spänd över kommande skolår och det är inte så konstigt, men jag brukar inte vara nervös, men nu är jag faktiskt det. Jag tänker på det flera gånger om dagen. Jag ska verkligen åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar