fredag 8 juni 2012

jobbjobbjobb

älska livet. jobbar hela tiden. dödar mig. men jag vill bara tjäna ihop lite pengar till usa så jag slipper hålla inne på shoppingen där! förövrigt 59 dagar kvar och just nu är jag taggad, wiiihooo! nu har jag nyss kommit hem från jobbet, börjar  7 imorse har sluta 4 alltså ett härligt 9 timmars pass. gött! nu ska jag snart slänga mig in i duschen och sedan ska jag faktiskt försöka vila lite och se på något tv program. imorgon bitti åker vi och hämtar davids valp. ska bli jättemysigt. hon är ju så söt också!! hihi. vad har ni för er? inte mycket kommentarer för den delen heller... är ni lika slöa som jag? eller är det för att jag typ bara har en person som läser min blogg (elsa) haha... nä men kom igen ge mig feedback! 

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar