tisdag 19 juni 2012

GRATTIS BABY

ÄLSKAR DIG
Idag fyller min baby år. 18 år redan! känns sjukt. det är egentligen bara ett år mellan oss fast jag ligger nästan alltid 2 år efter ändå. jag känner mig så liten bara för att jag fyller år så sent. jobbigt men jaja inget att göra åt precis!!...  men nu är han iaf myndig och får köpa triss-lotter så imorgon när vi åker upp till landet så ska han köpa ut åt mig. hahaha. vi sattsar på 50 000. får ju se hur det går :) heh.

nu har jag packat alla mina kläder inför sommaren och imorgon bär det som sagt av. jag och david åker imorgon och pappa plus massa andra åker upp på torsdag. bl.a. kommer min mormor, moster och min kusin det är fler men lite komplicerade ''vänner'' så ni får inte veta mer. (hemlighetsfull jag är då) :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar