måndag 14 maj 2012

you rainy day

måndag. vad säger man? inte mycket.
regn, skola, trött. ganska bra förklaring på denna dag.
kom hem från skolan nyss, satt kvar och plugga lite. blev dock inte så mycket. så är det oftast när jag bestämmer mig för något.

på onsdag får jag veta nationella engelska skrivdelen och även EUP alltså den engelska debatten jag hade förra veckan. SPÄNNANDE. Nervis. för det kan avgöra mig engelska betyg ganska mycket.

imorgon har jag inga lektioner så ska därför träna klockan halv 12 med Cissi. Sedan kanske jag pluggar lite i skolan, beror på hur jag känner. och på eftermiddagen ska jag träna igen.
på onsdag är det bara en slapp dag och sedan åker jag och David förmodligen till landet på torsdag morgon. mysigt hoppas jag!

Har inte så mycket mer att berätta just nu. men det kommer snart mer :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar