söndag 27 maj 2012

Hur kommer jag känna?

Som jag skrev i mitt förra inlägg för någon dag sedan så har jag börjat tänka allt mer på usa för varje dag som går. det är svårt att få tankarna att gå åt till annat. jag tänker på skolan, familjen, sporter, vänner, allt möjligt fatksikt. drömmer jag inte om USA så dagdrömmer jag åtminstone 3 gånger om dagarna. Ibland är det något bra, ibland något sämre. Allt handlar nog mest om hemlängtan, det känns som att jag redan har hemlängtan, innan jag åkt. haha konstigt va? ni flesta andra utbytesstudenter längtar väl helt sjukt mycket nu och räknar ner dagarna, jag gör liksom inte det. Jag bara lever och hoppas typ att det tar så långt tid som möjligt innan jag står på flygplatsen och säger hejdå. Men, ändå så vill jag liksom bara komma iväg, jag har så mycket dubbeltankar och dubbelvilja när det kommer till USA. Kan inte veta vad jag vill. Allt går upp och ner. Blir galen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar