lördag 28 april 2012

yeasterday

igår hann jag inte skriva så mycket eftersom at jag knappt har internet här. men nu sover alla så jag passar på att använda datorn. hih.

igår åkte vi först till selfridges (stavning) ett jättestort varuhus med massa fina kläder! hittade bl.a. de nya jeffery campbell skorna, funderar på att köpa de idag! sedan åkte vi till religion affären där jag köpte skjortan på bilden. tova köpte även en skitsnygg tröja.

sedan träffade vi hannah och åkte till westfield. köpte massa kläder där.
kostymshorts - zara
stort linne - river island
svarta glansiga byxor - all saints
 och några fler saker.

lägger upp bilder när jag kommit hem.

nu ska jag äta frukost och väcka de andra. sedan blir det mer shopping. har inte besökt forever 21 än så jag har att göra! heh.

puss på er ha en härlig lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar