torsdag 19 april 2012

så mycket tankar.

förut när jag skrev ett inlägg om att allt var så bra osv. jag måste ljugit. för allt är precis tvärtom. idag har varit en djävulsk dag och jag vill bara att den ska ta slut..


vet inte riktigt vart jag ska börja, skolan har varit seg, efter skolan skulle jag klippa mig, går jag dit, så är frisören där, så det blev inget klipp. blir därför jätteledsen och bryter ihop, vet egentligen inte om det var för själva klippningen, men något var det, och det var jobbigt... 


sedan jag kom hem har jag suttit och tittat på tv. ätit middag och varit ute med hundarna. snart ska jag se på halv åtta hos mig och försöka få ett hyfsat avslut på denna trista och jobbiga dag.


hoppas verkligen att ni fått en bättre dag än jag.


xx







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar