söndag 25 mars 2012

weekend over...

hej :)

nu är helgen snart slut.. jag gråter inte för det ändå men visst hade det varit härligt med ännu längre ledighet, men ska inte klaga. Om mindre än två veckor är det påsklov i typ 12 dagar, en och en halv vecka efter det åker jag och tova till London. HÄRLIGT!!! så jag taggar. har jobbat i helgen, jobbar som fasiken denna månaden för att ha råd med saker i London. åh fyfan vad bra det kommer bli. ska bara shoppa som fan!!!

JUST DET! fick ett brev av EF i typ fredags tror jag. Det stod lite om avresedatum och om ett EF möte den 10 maj. Någon annan som ska dit?? Det ska nog bli trevligt iaf :) hehe.

Nu ska jag sova.
här är några få bilder från helgen.





när jag tänker efter så kommer jag på att alla bilder är från idag. haha. det var så fint väder så vi grillade hamburgare till middag. så himla gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar