torsdag 29 mars 2012

wanna have some fun?

hej!!!

läget? själv mår jag hur bra som helst, trots det har jag ett samhällsprov imorgon bitti, men känner mig typ rätt säker. har pluggat en del och har varit med på lektionerna väldigt mycket så jag kommer säkert klara mig fast jag inte pluggar just nu!
sitter och väntar på biggest looser finalen som börjar om 20 min. spännande. hahah !

förresten! fick ett mail av Diana igår (min värdmamma) hon skrev att hon precis köpt ett nytt hus i Colorado. Jag frågade varför hon hade köpt ett nytt hus när de redan hade ett, hon sa att hon inte ritktigt visste vad familjen ska ha huset till men förmodligen hyra ut eller hyra ut det andra och använda det istället. Jaja. det var lite intressant iaf :)

Har köpt lite nya kläder idag, ett väldigt fint linne som är oranget. love it.

Nu ser ju den inte orange ut på bilden, men tänk er att den är ill orange typ. jaja. jag tror den kommer vara skitfin i sommar med att par shorts till bara!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar