söndag 4 mars 2012

london calling

hej vänner.
hur mår ni? själv mår jag bra. ligger i min säng och ser på Segemyhr. Min favorit serie. Kommer inte kunna klara USA utan den, därför måste jag ta med min alla säsonger till NE. Idag har jag inte utfärdat någonting vettigt överhuvudtaget.

  • Ätit 6 kanelbullar.
  • Ätit en portion pasta carbonara.
  • Druckit 3 koppar kaffe.
  • Tagit en dusch.
  • Druckit en kopp te.
  • Sett på 6 avsnitt av Segemyhr. (Hittills).
  • Skickat 56 st sms.
  • Bokat biljetter till London.
  • Tvättat händerna 4 gånger.
  • Kissat 2 gånger.
Låter detta som en vanlig söndag? Ja. För mig är det en helt vanlig söndag.
Det bästa jag hittar på listan är väl, Biljetterna till London. 
JAAA!!! Jag och Tova åker och hälsar på min bror och hans flickvän den 26 April. Fyfan va mysigt det ska bli. Då är det vår också. Sol, skinnjacka, solglasögon. MYS!

JAG LÄNGTAR.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar