torsdag 15 mars 2012

Hejhej hallåå

Hej bloggen.. eller vad säger man? Jaja, hej i alla fall.
Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, har haft cp mycket i skolan det senaste, hade en historia inlämning i söndags och imorgon har jag en samhälls uppgift som ska lämnas in också. men efter detta verkar det inte vara så jättemycket. hoppas jag(?!?!)

Tänkte passa på att tipsa om en låt jag gillar, kanske är uttjatad, vad vet jag? gillar den skarpt iaf.
Klicka och ge det en chans, ni kanske tycker om den?
Bandet som gjort remixen på låten har även gjort fler bra remixer! titta på spotify :)

Ja vad ska jag mer säga? Igår var jag bland annat och tog nytt passfoto. Det blev helt okej, haha, fast jag såg fjortis ut men det hör väl till! 

Måste också säga att vädret ute är ju helt jävla sick? FAN VA FINT DET ÄR? eller denna veckan har det iaf varit skit fint väder. Sol och allt möjligt ju. Igår såg jag till och med några som hade shorts på sig, självklart är det alldeles för tidigt, men är det inte ett sjukt fint tecken på att våren är på väg? älskar våren!!! 

jag






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar