fredag 10 februari 2012

facts,

ALLMÄN INFORMATION OM MIG: 

Vad är ditt fullständiga namn? Camilla Edith Birgitta Håkansson
Hur gammal är du? 16 år 
Hur lång är du? 167 cm typ
Vad väger du? 57 typ???
Hårfärg? Blond
Ögonfärg? vet inte
Vart bor du? göteborg


FAVORIT... 

Djur? hund
Maträtt? bacon pasta
Låt? bon iver
Serie? SATC
Sport? tennis
Program? halv åtta hos mig
Rum i huset? badrummet
Årstid? sommar
Parfym? light blue dolce & gabbana


'EKONOMI: 

Vad spenderar du dina pengar på? fika, kläder osv.
Hur mycket pengar får du i månaden? olika beroende på hur mkt jag jobbar men typ 2500 kr
Är du en sparare eller slösare? slösare, absolut


KÄRLEK OCH VÄNSKAP: 

Är du singel? nej
Vad tycker du om kärlek? fint :))
Saknar du någon speciell person? nä inte nu :)
Har du svårt för att bli kär? har jag nog
Har du många vänner? tycker jag väl
Har du någon du kan prata med om allt? absolut
Har du svårt för att få vänner? tror jag inte
Föredrar du många halvnära vänner eller några få nära? få nära


RANDOM INFORMATION: 

Har du körkort? nej 
Äger du några Converseskor? 9 par typ
Hur många kuddar sover du med? 2 
Vilken tid är väckarklockan inställd på?  ingen
Äger du en Iphone? Ja 
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? köpa kläder
Festar du mycket? händer
Vilka språk kan du tala? svenska & engelska
Äter du frukost dagligen? ja
Sover du på sida, mage eller rygg? mage
Har du en egen dator? ja
Vill du ha barn? inte  nu
Om ja, vad skulle dina barn heta? tintin
Vad har du på dig just nu? payamas
När känner du dig som snyggast? när jag är fest fixad


ANTINGEN ELLER: 

Hemmakväll/Utekväll? ute 
Kärlek/Vänner? båda
Chips/Godis? godis
Frukt/Grönsaker? Frukt 
Vitt/Svart? Svart 
Varmt/Kallt? Varmt 
Tjock/Smal? smal
Villa/Lägenhet? lägenhet, fast bor i hus..
Dyrt/Billigt? haha ve tinte
Pizza/Sushi? sushi lätt
Nyttigt/Onyttigt? de som e godast
Singel/Förhållande? förhållande om man är kär så
Inne/Ute? inne
Frisk/Sjuk? frisk
Guld/Silver? silver 
Sminkad/Osminkad? är alltid osminkad så.. osminkad
Morgon/Kväll? kväll
Rakat/Orakat? rakat
Ragga/Raggas? raggas
Hår/Smink? hår
Fredagkväll/Lördagmorgon? Fredagkväll 
Vänster/Höger? right

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar